8 mars 2009

NU vet jag vad jag ska bli när jag blir stor

Snodde beastess idé och gjorde personlighetstest på http://se.41q.com/

Sån här är jag - baserat på 41 frågor som inte går att svara sanningsenligt på.

Din personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

Ja men va skönt - hemmafru tror jag att jag tar och blir, det känns ju som ett framtidsyrke.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, ja när man är hemmafru behöver man ju inte oroa sig för att man inte har tid med hemsysslorna efter jobbet direkt!
Men lite segt i längden kanske..du får väl se till att skaffa duktigt många glin och en jäääättestor herrgård med ännu större trädgård att sysselsätta dig med :)

Louise sa...

det var ett roligt test! kändes faktiskt rättså nyanserat.
kolla vad jag skulle bli då:


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare.