17 februari 2011

Saker att göra på Göteborg Horse Show

Åh nu börjar det dra ihop sig! Nästa helg är det en av årets höjdpunkter för mig - Göteborg Horse Show!

Min att-göra-på Göteborg Horse Show-lista ser ut så här:
  • Köpa sporrar som är rundade och korta
  • Köpa ett nytt hoppspö - tydligen måste jag slarva bort minst ett ridspö per år så minst ett måste inköpas
  • Äntligen få se agility - det var säkert 10 år sedan om inte mer! Jag lyckas alltid missa det varje år men i år har jag biljett till en dag med agility på programmet!
  • Se hoppryttare i värdsklass
  • Se hästar i värdsklass
  • Umgås med goda vänner
  • Vinna lotterihästen!
  • Jag skulle också sjukt gärna gå dit på fredagen och se dressyren men jag tror inte det går... har för mkt jobb!


Jag ska inte dit förrän på söndagen men jag hoppas att Scandinaviumbloggen vaknar till liv igen så jag kan följa allt redan innan jag är där!

3 kommentarer:

T.Themptander sa...

Kan meddela att de som sköter horse showen har ändrat i programmet för att göra det mer familjeanpassat. Det är därför agility och gymkhana varje dag :-)
Ibland ger mitt jobb intressant info.

Louise sa...

Up and running, dear, up and running! Eller ja, haltar fram lite hjälpligt, i alla fall... :-)

Karin sa...

Mycket nöjd med min Horse-show-helg! Förutom de sista två punkterna så genomförde jag allt på min lista :)