31 december 2010

Det bästa med 2010

Några bilder som visar vad som varit det bästa med mitt år 2010!

Jag var i Ungern och red och lärde känna nya roliga människor, och lärde känna andra som jag kände lite grand förut bättre.
Jag skaffade ny bil, Saab 9-5, för att pirathunden här skulle få plats i bilen. OBS - det är alltså INTE min bil på bilden....
Milo, mitt söta brorsbarn, föddes i maj. Här håller han på att käka upp min julklapp.



Jag fick ny tjänst på mitt jobb och har stormtrivts med det. Här är vi på konferens och seglar på T/S Britta!
I våras så började jag rida i hoppspecialen. Otroligt roligt, numera hopptränar jag varje vecka, har tävlat några clear rounder och det känns bättre och bättre. Har dessutom varit med som funktionär på ett gäng tävlingar under året och haft grymt kul. Och som en härlig final på året fick jag vara med och träna hoppning för Björne Carlsson igår och i förrgår. Otroligt lärorikt med en så galet bra ridinstruktör.
Sen måste ju sambon vara med också, han är alltid det bästa med varje år sedan vi träffades. Bilden är från midsommardagen.

1 kommentar:

Vickantoria sa...

Det ser ut som om du har haft ett härligt år! Med många hästar!!!
God fortsättning på det nya året och hoppas att ni får ett riktigt lyckligt 2011!

Kram